Söndag 24/5

Längtar fruktansvärt mkt till sommarlovet! Man vill verkligen inte gå till skolan när solen lyser så härligt. Iaf jag vill vara ute hela tiden, man måste ju ta vara på våran korta sommar.
Idag när jag gick från stan så kände man verkligen hur sommaren är här. Lukten av nyklippt gräs, häggen som börjar blomma och bara den varma sommarluften. Blommor blommar vid väg och huskanter och allting är sådär vackert grönt. Shit vad jag älskar sommaren!

Ikv har jag iaf tänkt plugga. Ska kanske gå en sväng till Coop för att köpa ngt gott o sen sätta mig ner o göra färdigt frågorna till Nkb provet. Ibland känns d roligare att plugga om man har ngt smaskigt o knapra på:P
Snart slipper man iaf plugga på 10 veckor. Ska bli skönt att koppla bort allt som har med skolan o göra. Nu e det är bara 13 skoldagar kvar, inte mkt:)

Imorgon är det exakt en månad kvar till Älvsby Dansläger:) Ser verkligen fram emot d:D:D:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0