Tidigt

Godmorgon
Blev int mng timmar sömn inatt, o katten skulle såklart väcka mig innan klockan ringde. Kmr att vara trött idag.
Ska iaf snart hoppa in i duschen o sen blire att fara in ti stan. Ska iaf bli skönt att slippa skolan:)

Det e bara 5 grader där ute, kallt, men solen lyser iaf:) Vet inte vad jag ska ha för kläder på mig, ingen aning om d blir varmare mer till dan lr om d kmr vara kallt. Svårt...

Jo, en sak som jag bara måst säga. I fredags tror jag det var så hade det visst snöat hemma i junis, fatta SNÖ i Juni! Sjukt, fast egentligen inte så konstigt eftersom att d e där uppe. Fan int ens sommrarna e ju varma där hemma. Hoppas iaf på mkt sol o bad denna sommar, förra blev ju int så mkt.

Men ska börja göra iordning mig nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0