Vardagen med en musiker

 
Såhär ser vårt kök/vardagsrum ut idag! Hur ser det ut hemma hos dig?
Haha kändes lite annorlunda att komma ner till köket o fixa lunch när ett helt band övar där. Men dom är sjukt duktiga så jag säger inte nej till att få lyssna på livemusik hela dagen medans jag sitter o skriver på hemtentan.
Som jag skrev i förra inlägget har det kommit sjukt mycket snö här. Igår morse fick karln till o med komma ut o putta på min bil för att jag skulle kunna ta mig ut från gården för att köra till jobbet. O då hade jag skottat gården 2 ggr dagen innan. Nu räcker det med snö, nu kan det hålla sig såhär o sen börja smälta bort när våren kommer.
Det är då super fint väder idag så ska passa på att rasta kaninerna innan jag ger mig in i pluggandet igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0