Snöoväder...

 
Usch vilket väder!
Åkte in till stan imorse för att plugga med Henna, men det blev inte många timmar plugg innan jag valde att åka hem då vädret inte är det bästa. Knappt att jag kom ut från gården på morgonen o knappt att jag kom in på gården när jag kom hem. Det var bara att börja ploga. Blir att ploga igen ikväll då snöovädret verkar hålla i sig o det skulle som vara bra om jag kunde ta mig ut med bilen imorgon ifall det blir jobb.
Kämpar på med hemtentan just nu, tror att jag blir lite klokare, eller får hoppas det iaf. Historia är inte riktigt min starkaste sida så det går lite segt så att säga. Men jag ska fixa det, bara att kämpa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0