Kärlek

 
"I'm so in love with you
And I hope you know
Darling, your love is more than worth its weight in gold
We've come so far my dear
Look how we've grown
And I wanna stay with you
Until we're grey and old"
 
I Måndags hade jag o karln 3,5 år tillsammans.
Kan man verkligen känna så mycket kärlek för en person som jag känner för han?
Älskar vår kärlekshistoria, hur vi träffades. Kärlek vid första ögonkastet, jag som inte trodde att det existerade.
Den sommaren vi träffades valde jag att bo hemma hos mamma o pappa o jobba i byn. Jag som tvekade om jag skulle åka på pajala marknaden det året, tur att jag gjorde det. Jag säger bara...ödet. Att vi till o med är från samma grusväg är ju helt sjukt.
Du betyder mer för mig än vad du någinsin kan tro!
Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0