Min älskade lilla prinsessa

 
Har fått sova med min älskade lilla prinsessa inatt!
Saknar henne så det värker i hjärtat när jag inte kan vara med henne hela tiden. Men jag är så glad att jag har syrran som är så snäll o tar hand om henne så bra.
 
Lite uppdatering om Miras astma/allergi.
Astman verkar vara mycket bättre. Hon rosslar inte alls lika mycket som tidigare. Vi måste vara noga med städningen då damm kan göra den värre.
Hennes allergi vill inte riktigt ge med sig, o jag har ingen aning om mot vad det kan vara. Vi gör allt som veterinären sa att vi ska göra. Men direkt hon får en mindre dos på medicinen så blir tassarna röda och hon får klåda igen.
Kanske blir så att hon får leva med medicinen ett tag till, om inte hela livet.
Att hon mår bra är det viktigaste, o jag gör allt för henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0