Tillåt kroppen att vila

 
Jag mår mycket bättre efter att jag fått vila ut ordentligt ihelg.
Träningen får ännu vänta idag, jag har lärt mig att det inte är någon idé att stressa med att börja träna för fort när man varit sjuk. Även att inte känna stress att träningen blir lidande när man är sjuk. Är man sjuk, tillåt kroppen att vila.
Tråkigt att detta är min 5e förkylning för i år. Min kropp verkar vara extra känslig just nu och jag tar till mig alla baciller direkt någon är lite förkyld.
Kroppen kanske känner någon slags inre stress som min hjärna inte märker av.
Förhoppningsvis så blir mitt immunförsvar snart bättre och jag kanske slipper bli sjuk var 4e vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0