Dags att byta gym!

Godmorgon Godmorgon!
 
Här har jag varit igång sen efter kl 6 imorse. Hade bestämt mig för att promenera in till stan för att ta ett gympass såhär på morgonkvisten. O nog promenerade jag allt, taggad var jag oxå. Kom till gymmet, väntade på att en tjej före mig skulle ta sig in genom "slussen". När det väl var min tur blippade jag kortet o skulle öppna dörren, tror ni den öppnades, nej! Testade ett antal gånger samtidigt som jag blev argare o argare. Det här var droppen! Jag har fortfarande 3 veckor kvar på mitt kort o ska kunna träna när jag vill.
Inte nog med att taket har rasat in, vattenskada o pga det jäkligt stökigt, dålig musik o bara allmänt dåligt gym, så ska även detta hända. Nä jag är less, så nu blir det att byta gym!
 
Det positiva var väl att jag fick en 30 min morgonpromenad, o nu sitter jag här med kaffemuggen o pluggar innan det är dags för skola.
 
Have a nice day!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0