Sista dagen på väldigt länge

Lite trött i ögat efter en sen kväll med en god vän, men ack så värt det. Måste än en gång påpeka hur fina vänner jag verkligen har!
Igår hämtade jag äntligen ut mina linser, så nu kan jag see! Skönt, men måste bara vänja mig först med dom igen. O alldeles strax ska jag bege mig till optikern igen för att hämta mina glasögon. Spännande!
Det är super fint väder ute, så jag tänkte cykla till jobbet med en speciell känsla i kroppen. Det är ju allt min sista dag där på över 2 månader. Känns lite tråkigt, har ju underbara kollegor. Men man kan ju inte vara fast på ett ställe hur länge som helst, o jag kommer ju faktiskt tillbaka:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0