Min lilla donna

 
Super härligt väder hela dagen! Inte ett enda moln på himlen o riktigt varmt. 
Var till veterinären idag med en av mina fina damer. Som tur var så gick det bara bra. Knölen vid ögat var antingen en vagel eller en förstorad körtel som lite äldre kaniner kan få. Damen fyller ju 6 år i sommar så hon börjar ju komma upp i åren. Knölen tömdes och hem fick vi lite saltvattenlösning som vi nu ska använda några dagar. Så håller jag tummarna på att knölen inte kommer tillbaka!
Eftermiddagen o kvällen har spenderats i solen såklart. Blev en lugn stund i solstolen, studsmattan, kubb och sedan en promenad med brorsan. Var tänkt att jag skulle fota men kameran dog efter bara några meter, så det blir nog ett nytt försök imorgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0