Denna dag är jag värd - leeedig!

Idag är jag äntligen ledig!
Skulle ju egentligen jobba 12 dar i sträck, men efter ett 11h långt arbetspass igår så kände jag att åka in till jobbet idag för en timma inte kändes så lockande. Så jag fixade det lite så att jag kunde få sova ut istället, helt underbart:)
Om en stund blir det att röra sig mot stan för ett efterlängtat besök hos frisören. Blir inte nå färg denna gång, utan ska bara fräscha till topparna lite.
O i eftermiddag ska jag för första gången testa yoga! Poweryoga i 60min, ska bli spännande. Hoppas att det är lika skönt som jag kan tänka mig att det är. Har sån sjuuk träningsvärk i magen efter gympasset i förrgår. Köttade på ordentligt! Så det ska bli skönt att få sträcka ut sig ordentligt.
Är lite i valet o kvalet om vilket gym jag ska fortsätta på. Trivs ju på fitness där det inte är så jätte mycket folk, o att man kan gå dit när man vill. Men jag blir ju så sjukt taggad av alla gruppträningar på friskvårds. Är ju super härligt dom dagar man känner att ett pass på gymmet inte är så lockande. Så vi får se:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0