Två tanter på promenad

 
Gårdagen startade jag o S med en promenad i solen. Nu känns det att våren snart är här på riktigt, super skönt! 5 km hann vi med innan vi båda skulle på jobb. Haha o under promenaden så pratade vi om att nu känns det att vi börjar komma upp i åren, inte för att det är jobbigt att gå, utan för att vi tycker det är skönt att vakna tidigt o hinna göra något innan man börjar jobba. Förr så sov man gärna så länge man bara kunde:P
 
Denna dag är dock inte lika solig o fin. Men har ändå kört ett ganska lungt pass på crossen, 30min fick det bli. Så nu är musiken igång o jag ska göra iordning mig för ännu en jobbdag o sedan är jag ledig i 2 dagar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0