Myskväll framför Let´s dance

 
 
Ja, efter en jäkligt duktig vecka med både träning o bra mat så unnade jag o S oss detta igår kväll! Som sagt så ska man inte gå o handla när man är hungrig haha. Men vi var faktiskt duktiga o åt inte så mycket av allt det snacks vi köpte. Mycket som blev kvar.
Nu har jag varit utan godis i 2 veckor, härligt! Mår mycket bättre av det då godis är farligt för mig:P Beroendet man får av det är sjukt! Men något gott får jag äta en gång i veckan, allt utom godis:)
 
Blev även att beställa lite smink, ansiktsmask/skrubb, måla naglarna o en massa tjejsnack såklart! Sedan bäddade vi ner oss i varsin soffa där vi sov hela natten. Var så mysigt att få komma "hem" igen;)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det var så mysigt att ha dig hemma igen!! Vi måste göra om detta! Fy fan vad duktiga vi var som inte åt så mycket slask trots att vi hade det rakt framför näsan!
Puss och kram min belliedancer!

2013-04-14 @ 17:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0