If it doesn´t challenge you, it doesn´t change you

 
Ledig idag o jag är ändå vaken före kl 7.
Sitter o dricker mitt kaffe o myser lite med Mira innan det är dags att röra sig iväg till stan för att köra ett träningspass med S.
Igår kväll var vi oxå på gymmet. Blev rumpa/ben o bröst. Ökade lite på ben, o det känns tyvärr i knäna idag. Men det är härligt att öka, får mer motivation då:) Har blivit bättre på att pressa mig själv mer, har ändå gymmat ganska länge nu så jag klarar mer än vad jag tror. Längtar även tills ombyggnationerna är klara där. Det är så stökigt, trångt o inte alls lika roligt att träna.
Men nu peppar vi med musik, kaffe o en ordentlig frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0