3 veckor kvar!!!

 
Har haft en hel ledig helg, så skönt det har varit!
I fredags blev det ett ordentligt gympass o efter det gjorde jag iordning mig för utgång o lite fest med några av jobbtjejerna. Riktig trevlig kväll med daaans o skratt:)
Igår sov jag till kl 13, så skönt att sova ut efter en jobbvecka. Slappade i soffan hela dagen tills Sanna ringde o väckte mig till liv. Så gjorde iordning mig snabbt, for till kallholmen o vänta på henne. Sen blev det matfesten en stund, karamelltåget o sedan hem till deras soffa där vi spenderade hela kvällen framför tvn. Mys!
Även idag har jag sovit länge, måste ju passa på när man kan:P
O idag är det bara 3 veckor kvar till spanien!!!:D:D:D Dags att börja kolla igenom garderobem, nu taggar vi tjejjer!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0