Tid för mig själv

 
Hemkommen från ett mördarpass på jobbet, 10,30-21,30. Känner mig inte så värst trött, men vänta bara tills jag lägger mig, då kommer det kännas:P
 
Idag känner jag mig less, förbannad o ledsen! Less på denna tråkiga vardag. Jag tror att det snart börjar vara dags att åka upp till norr o mysa i skogen hos familjen. Komma bort från allt här ett tag. Även fast jag nyligen var utomlands så räcker det inte, o när man behöver koppla av så finns inget bättre än att vara i skogen.
Jag känner även att jag bara ska tänka på mig själv ett tag. Tänker inte engagera mig i nån annan för det ger ändå inget. Jag ska göra det som jag mår bra av o njuta av vänner o familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0