Små små damer

 
Efter några timmars jobb så ställde jag mig direkt på crossen när jag kom hem. 20 min blev det, o sedan ordentlig stretch efter det. Måste ta igen alla månader som jag slarvat med stretchen.
 
Är kattvakt till syrrans katt. Mysigt att ha 2 katter här, men dom är inte så jätte förtjusta i varandra:P Dom har träffats några gånger tidigare, men dom kommer nog tyvärr aldrig bli bästa vänner. Syrrans katt älskar att leka o försöker verkligen med Mira, men Mira förstår inte hur man leker så hon bara kollar på Dratzie som om hon var tokig eller något. Ja mina små damer, dom är ju bara för söta. Underhållning på hög nivå:)

Kommentarer
Postat av: Lovisa Fors

Haha alltid lika roligt och se dem försöka leka. Dratzie som förgäves försöker leka "kull-du-har-den" men får bara ett frågetecken av Mira ;)

2012-10-16 @ 14:49:04
URL: http://frokenfors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0