Resultat av det hemliga projektet

 
Godmorgon!
Eller jaa, jag sa godmorgon redan vid 7 då katterna ville ha mat:) Halvsov sedan fram till kl 8 o då kände jag att det var dags att kliva upp. Har börjat tycka att det är skönt att kliva upp tidigt o pyssla om här hemma.
Varför jag klev upp så tidigt idag var för att jag skulle hinna till Ica o köpa Norran innan den tar slut. Men när jag kollade i hallen så hade jag minsan fått helgens bilaga, hur nice var inte det;) Idag är nämligen den dagen då det hemliga projektet visas som jag var med i för någon vecka sedan. Ni ser ett litet smakprov på min frukostbild högre upp, men om ni klickar er in på Fridas blogg där finns det lite fler bilder om ni är nyfikna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0