Nytt kapitel

 
Inte länge kvar till flytten nu och jag har redan börjat fixa lite grejjs inför den. Rätt så mkt som ska göras. Det positiva med en flytt är att man får rensa bland sina saker, o sedan handla lite nytt förståss;) Kanske dags att boka in en Ikea resa:P Ska bli skönt att börja på nytt efter allt som varit. Jag känner att det verkligen behövs. Får göra det till bara mitt place o ingen annans. Då ska jag ta tag i inredningen ordentligt! Måste även vara o välja tapeter hos hyresvärden, ska få byta i sovrum o kök.
Ja det är mkt tankar o känslor som snurrar runt inför det nya kapitlet i livet. Känns samtidigt lite trist att lämna denna lägenhet eftersom att jag trivs så pass bra ändå. Men det är många fördelar med den andra, där har jag nära till allt, så det kommer nog bli bra till slut ändå:)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0