Mira hos veterinären

Tidig morgon även denna dag.
Tog bussen till stan med Mira, hon hade tid hos veterinären kl 8. Det visade sig att hon hade feber o troligtvis urinvägsinfektion. Så hon fick bli inlagd för att få dropp så att dom skulle kunna ta prover på henne. Min lilla flicka, kändes lite hemskt att lämna henne där. Rädd o stressad stackarn. Längtar redan till att få hem henne igen o få krama om min bebis. Hoppas på att hon får någon medicin så att hon blir frisk så fort som möjligt.
Så även idag blev min resa inställd tyvärr. Men jag kan inte åka från henne när hon inte är helt frisk. Får ta det någon annan gång.
 
Så idag blir det nog bara att göra ärenden o vänta hem Mira. Sen får man se vad denna dag har att erbjuda:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0