Ett sent träningspass





Har inte tränat något denna vecka pga att jag kännt att en förkylning varit på g. O vill ju absolut inte ta risken att bli sjuk. Men idag har det kännts bättre, så efter en liten tupplur så ställde jag mig på crossen 20min o sedan blev det lite styrka för ruumpan. Måste börja köra mer med förbränning känner jag. Så denna sommar ska nog gå mycket till löpning o cykling tror jag för att få bort lite fett så musklerna syns mer:) Bara knäna pallar, men det har jag bestämt mig för att dom ska göra vare sig dom vill det eller inte!

Kommentarer
Postat av: Muppen

Du är så sexig så=)

2012-05-06 @ 15:15:48
Postat av: Sanna

Jaha! Nu när jag har fetångest över att jag är ett fetto så har du blivit värsta fit for fight! Imorgon blir det tydligen ett gympass för mig :P Kom inte tillbaka förrän jag är i samma form som du!

2012-05-09 @ 23:38:07
URL: http://www.sannaron.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0