Powernap som ledde till en jävlig natt



Den sena powernapen som blev igår kväll var inge vidare. Vaknade först vid 23.30 o det resulterade med att jag satt uppe till halv 4. Kunde inte sova då heller så halvsov fram till halv 6 då katten börja skrika. Bara att ge henne mat o sen stängde jag in henne i hennes resebur, blev så irriterad på att jag inte kunde sova. Haha stackarn:P Vaknade sedan 11, tog pencillinen o sov sedan till kl 14. O nu är jag ätnligen utvilad o har ätit en dunderfrukost:)
Nu tänkte jag ta o börja städa lite. Mina planer är att lägenheten ska storstädas under denna helg, så tänkte dela upp det på idag o imorgon eftersom att jag har det ändå ganska stort. Så idag blir det nog vardagsrum o sovrum, kök o badrum tar jag imorgon:)

Ikväll är det dags för personalfest, tagga!! Äntligen ska man få göra sig lite fin igen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0