Härlig dag!

En riktigt låång dag idag. Men en jäkligt bra dag må jag säga!:)
Vi jobbade som riktiga krigare idag på jobbet o putsade o städade som aldrig förr. Tyckte vi var riktigt duktiga o hann med så sjukt mycket idag. Det resulterade med ett par värkande fötter i slutet av passet:P

Sedan var det dags för ett träningspass för mig o Sanna. Ohh jäklar så duktiga vi var;) Körde på cross o löparband 30min o sedan styrka för ben/rumpa. Älskar den övningen när vi gör utfall genom hela gymmet fram o tillbaka. Benen skakar så sjukt mycket då. Nää nu jävlar ska jag få dom ben o rumpa som jag vill ha;)

Kan då säga att jag är helt slut efter denna dag. Så jag tänkte ta o däcka innan det är dags att kliva upp tidigt för att hinna fixa käk inför morgondagens jobb.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0