...

Var nära på att fara till akuten tidigt imorse. Kan inte förklara smärtan jag har alltså... Hemskt. Halsen är så svullen så att jag knappt kan svälja o har svårt att andas när jag ligger ner. Örat värker hela tiden. Ipren hjälper dock för en stund men sen kommer smärtan tillbaka. Fattar inte hur dom på vårdcentralen tänkte när dom inte gav mig nå medicin. "Det är något virus, du får behandla allt var för sig". Det sjuka är att jag är inte fökyld, bara väldigt trött o har ont. Är det likadant eller värre imorgon då jävlar far jag dit igen o tvingar dom skriva ut något. Jag orkar inte med det här nå mer.

Mycket skrivande om det här nu, men har ju som inte så mycket annat att skriva om när jag bara går hemma.
Får se vart denna dag leder då. Blir kanske att baka något igen för att fördriva tiden o sedan se nån film.

Såg förövrigt denna film igår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0