Fredag - 1 Juni

Ja oj, det var som ett tag sedan nu som jag skrev något om vad som händer:P

Kan väl börja med att i Lördags så samlades vi ett rätt stort gäng vänner o grillade, fikade o såg Eurovisionen tillsammans. Varje gång Loreen fick en 12a så gjorde vi vågen. En riktigt trevlig kväll:)

I Tisdags så for jag med Maggan o Sanna ner till Sundsvall för att shoppa på Ikea. Blev en del för mig o är supernöjd, även med kläderna som jag hittade på New Yorker. Lägenheten är fortfarande inte klar, men det går mot rätt håll. Bara några besök till på Ikea o kanske Jysk så är det sedan klart:) Blev en jätte mysig dag tillsammans med tjejerna! O den långa bilresan fördrev vi tiden med BRA musik, prat, skratt o gotti gott:)

Ja sen har det väl inte hänt så mycket mer.
Hade comeback på gymmet igår med Sanna o det kändes underbart!! Mindre underbart att på dom veckor man slarvat o inte kunnat träna så har man förlorat en del, men nu är vi på banan igen!

Idag är det tvätt o städ som står på schemat. Senare blir det att fara mot jobbet. Tänkte även hinna med träning idag, o blir det inte innan jobbet så blir det efter:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0