Underbart

 
 
 
 
Lite bilder från dagen
 
Idag är det ingen vanlig dag för idag är det lillbrorsans födelsedag, hurra hurra huuuurra!:D hela 10år, ja tiden den går. Hans födelsedag har vi firat med presenter, fika, grillat o att spela tennis/badminton ute i solen. En underbar dag även idag!
Imorgon är det dags att fara till Pajala igen o på onsdag bär det av till stan. Känner inte för det, men när jag väl är där så rullar ju allting på. Är bara alltid jobbigt att lämna allting här o vara så långt ifrån alla. Men då har jag ju alla underbara där bort oxå som jag saknar så sjukt mycket när jag är här! Inte lätt att bo på flera ställen:P
Nä men jag njuter så mycket av att vara hemma:) Kan ju än en gång tala om hur underbart det är att få vara med alla djuren igen:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0