Söndag - 22 Juli

Som jag skrev i förra inlägget så var det ju tänkt att jag skulle cykla till jobbet, men så blev det icket. Hann bara komma kanske 2 km så gick cykeln sönder!! Bara att promenera hem igen o så fick jag fixa skjuts till jobbet. Känns jävligt drygt att vara utan cykel igen, så får se hur jag ska lösa det.
 
Annars så har jag idag min första lediga dag efter 10 jobbdagar. Har gått riktigt bra faktiskt! Känner mig nöjd att jag pallade det, mycket tror jag för att jag inte varit bara på ett ställe utan har fått variera lite:) La mig igår före kl 2 i natt, steg upp kl 12 för att fara till Ica o handla lite. Efter det så somnade jag o vaknade av att Sanna ringde mig vid halv 5 o sa att hon kommer o hämtar upp mig för vi ska träna. Haha ja det fick ju iaf fart på mig. Har sedan gäspat hela kvällen, men träningspasset gick då bra ändå. Blev även film o en del gottigott. Såg först "På smällen" o sedan "Mamma Mia" som gick på tv. 
 
Nu blir det att sova igen, ska bli jäkligt skönt!
Godnatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0