Årets första dopp!

 
 
Oj oj vilken underbar helg! Anlände till pajala på fredag där den årliga marknaden hade börjat. Mötte upp familjen o morsan var så snäll som hade köpt mig en souvas som jag fick äta på en gång. Höll på att svälta ihjäl på bussresan!
Till kvällen var det dags att fixa sig inför fest. Drog sedan till en av syrrans kompisar där det blev pizza o sedan en jäkligt rolig förfest;) o inte nog med det, utgången var ju inte dålig den heller:D Jag som bara tänkt mig en cider, kan ju säga att det blev lite mer än så;)
 
Lördagen vandrade jag runt på marknaden nån timma med trevligt sällskap:) käkade thaimat o shoppade lite saker som tex sockar, godis o linne. Inget onödigt tjaffs iaf:)
 
Nu är man då hemma i byn. har varit super bra väder heela helgen. Så idag passade vi på att fara till stranden o jag tog årets första dopp. Har fått en del färg så hoppas på iaf en dag till med sol så jag hinner få yttligare lite till;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0