Colombiana



Oj oj oj vilken dag
det var igår. Det var ju som tänkt att jag skulle sluta 18.30, men pga sjukdom så fick jag jobba ända från öppning till stängning, ett 11 timmars pass. Gick där som en zombie till slut efter min sömn på 4 timmar under natten:P Som tur är så hade jag o Sanna det roligt iaf o jag kan tänka mig att vi underhöll kunderna med lite smått knäppa saker som hände;)

Efter jobbet så for vi på hemmakväll o hyrde filmen Colombiana o köpte oss världens fetaste låda med massa lösgodis. Sedan var vi några som såg filmen o smaska på godis tillsammans. En helt perfekt söndagkväll, kunde verkligen inte blivit bättre:) O jag REKOMMENDERAR verkligen filmen!

Idag är jag som skönt är ledig. Det var ju som denna vecka som jag tänkt åka hem till familjen med pga att jag var sjuk förra veckan så behöver jag få lite extra jobb pass + att jag inte har någon som kan ta hand om lill Mira. Så det får bli mer mot våren:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0