Nu är jag mig själv igen!:)



Älskar att gå till frissan o komma därifrån o vara riktigt nöjd!:) Jag kan verkligen rekommendera Karma, är man inte nöjd så fixar dom till det gratis. Trivs riktigt bra med denna färg, härligt!:) Hade ingen bättre bild nu, men ni ser ju att det inte är Kalles kaviar gult längre:P o matchar mina ögonbryn o hudton mycket bättre;)

Blev även träning idag för att fördriva tiden innan jag skulle o jobba. Körde 25min cross o sedan nästan 1 timmas styrkepass för ben/rumpa. Jäklar så det brändes, underbar känsla!

Ikväll blev det födelsedagskalas hos Sanna:) Riktigt trevligt o jäkligt god fika!
Nu blir det att göra iordning sig inför natten, lägga sig på spikkudden o försöka sova. Imorgon är det ju nämligen Luleå som gäller med 2 härliga brudar;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0