Låång ledigt



Usch nu har jag en sån där dag igen då motivationen är nere på noll. Jobbigt! Men håller på att tvätta lite kläder nu iaf o ska väl ta o ställa mig på crossen en stund innan det är dags för lunch. I eftermiddag blir det jobb. Sedan är jag ledig från Onsdag - Måndag o det behövs må jag säga! Har jobbat konstant känns det som sedan december, så nu behöver jag lite lååång ledigt, sen är det dags för nya tag igen:)

Jag o lillkatten far troligtvis imorgon hem till byn:) Mira får vara hos syrran, hennes sambo o deras katt, medan jag är hos familjen. Får se hur katterna går ihop, för Mira är inte så förtjust i andra katter:P Men jag hoppas dom kan acceptera varandra iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0