Inredning från Ikea





Lite av det jag shoppade på Ikea. O prydnadskuddarna visade jag ju i det senaste inlägget:) Nu står ju inte dessa grejjer på rätt platser, men när jag är helt klar med lägenheten (kan dröjja), då ska ni få se slutresultatet:) Rätt mycket som fortfarande ska inhandlas.
Dekorationskulorna är vattenkristaller som jag köpte på Pajala Marknad i sommras:) Det är först små små kulor som man lägger i ca 1,5 liter vatten. Där ska dom få svälla i 4-6 timmar, o Voila så är dom stora gele aktiga kulor istället:) Fiffigt tycker jag, o snyggt;)

Kommentarer
Postat av: Din BÄSTA kollega ever! (gissa den du )

SUUUUUPERFIIN lampa :) Och kuddarna var MUMMA :)

2012-02-14 @ 14:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0