Frusen


Åhh vad jag vill ha sol o värme

Usch vad jag hatar kylan! Men solen lyste idag o jag kunde känna att den värmde en aning, hur underbart är inte det:D
Jobbade på coop imorse, gick helt okej. Men kan inte fatta varför 3 timmar känns som dubbelt så mycket när man är där. Men det funkar så länge man har musik i öronen. Alltid bra med lite extrajobb:)

Blev sedan ett ordentligt träningspass på gymmet. Körde 25min på crossen o sedan styrka för bröst o axlar. Pressade på så axlarna brände riktigt ordentligt. Bröst tränar jag dock inte så hårt, är rädd att dom ska försvinna hehe;) Dom är viktiga för mig:)

Nu har jag ätit lunch o ska hoppa in i en varm dusch o värma min frusna kropp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0