Denna dag spenderade jag på akuten förra året



Ja för ett år sedan så var jag på väg till akuten vid denna tid. Jag var i Pajala på morgonen med Josefin i lyan, o på väg till bussen så ramlar jag i trappen. Som tur var så hade jag packningen i armen som jag landa på, för annars hade huvudet farit in i betongväggen med en jäkla smäll. Foten tog dock stryk för jag missade trappsteget, så hela bussresan tillbaka till skeå var en plååga! Som tur var var det BARA en stukning. Tog lång tid innan foten blev helt bra,men nu kan jag iaf säga att den nästan är helt återställd. Dock lite svagare än förrut bara.

Idag känner jag mig extremt seg. Jobbade imorse på Coop, efter det har jag bara varit hemma. Sovit nån timma o bara slappat. Borde ta o städa, men jag vet inte riktigt om jag orkar. Top Model Sverige är ikväll, o den måste man ju se. Dom ska ju fixa till deras hår idag o det får man ju inte missa:P Om jag är riktigt duktig så tänkte jag stå på crossen i minst 30min medans den är på tv. Får se om jag hittar orken till det

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tänkte bara lämna min bloggadress åt dig! :))

2012-02-14 @ 21:33:56
URL: http://evalinneamaria.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0