Brolles syrra?



Det är just sånna här små höjdpunkter på jobbet som gör att man trivs så bra.
Tog betalt i driven igår av en man som beställt ett skrovmål. Medan jag fixar hans dricka så frågar han:

- Är du Brolles syrra?
Jag: -Öhh va?!
- Ja, är du Brolles syrra?
Jag: - Vem Brolle?
- Ja han som spelar gitarr o sjunger
Jag: *Skratt* - Haha nää
- Ja för jag tänkte när du oxå har stjänor vid nacken
Jag: - Haha ja det var så du mena!
Fick tillbaka ett stort flin av han, haha

Andra gången nån av kunderna på korvas uppmärksammar min tatuering på så sätt:P Var nyligen en liten flicka på Coop när jag var där o jobba som helt plötsligt kommer fram o säger att jag har fina stjänor bakom örat:) Sånt är verkligen uppskattat, speciellt när man själv glömmer bort att man har dom där:P :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0