Tillbaka i staan:)

 
Ett tag sedan jag var aktiv här. Men har varit hemma hos familjen en sväng o det var underbart!! Hade lätt kunnat stannat några veckor till. Hann med en del även fast jag blev sjuk direkt jag kom hem o var sjuk hela veckan. Men det stoppade inte mig. Jag var på Magnus Carlssons konsert, myste med familjen, träffade min underbara Josefin, pyssla om djuren o bara njöt av stunden. Kan inte förklara hur bra jag trivs uppe i byn. Jag behvöde denna tripp hem. Har ju hänt en hel del detta år så det är så skönt att få komma hem till mina kära föräldrar o bli ompysslad. Mådde som en prinsessa!
 
Är tillbaka i stan nu o jaa det kändes trist att åka tillbaka, men jag trivs ju faktiskt här oxå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0