Jobba, träna, sova

 
Skulle egentligen vara ledig från korvas igår, men blev inringd på morgonen. Så det blev 4 timmar där innan det var dags att entra kallholmen för lite mera jobb:) Har som inte gjort något annat denna veckan förrutom att jobba, träna o sova. Körde mitt sista gympass idag efter jobbet. Har gått riktigt bra denna vecka o jag har verkligen hittat motivationen igen. Har även försökt sova ordentligt, o det resulterar i bättre prestation på både jobb o gym:)
 
Nu tänkte jag faktiskt lägga mig o sova. Imorgon är det min födelsedag, men tråkigt nog så har jag inte tänkt göra något speciellt, jag jobbar så det går inte att planera så mycket. Jag har alltid varit en sån som alltid velat att min födelsedag ska vara alldeles perfekt o speciell, men får väl lära mig att den inte alltid kan bli det. Det blir som det blir. Har iaf en gullig pappa som redan ringt o grattat mig eftersom han jobbar hela dagen imorgon o jag jobbar när han slutar, sööt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0