En äkta vän

Fick superfina presenter från underbara Sanna!
 
Kan verkligen säga att hon gjorde min dag!
När jag kom till jobbet så möttes jag av en super duper glad Sanna som gav mig en stoor grattiskram. Sedan fick jag alla dessa fina presenter, o sen hade hon även hunnit vara o köpa en tårta som vi som jobbade delade på. Inte nog med det så sa hon att hon skulle möta mig på cykeln när jag började cykla hem, men hon kom inte o mötte mig, hon hämtade mig! Så hon åkte alltså hem, för att cykla 1 mil tillbaka för att hämta mig, o sedan 1 mil hem igen. Det kallar man en äkta vän<3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Men min älskade vän! Jag börjar då grina! Jag är glad att ha dig som vän! massa kramar på dig <3

2012-08-08 @ 14:52:04
URL: http://www.sannaron.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0