Middag o utgång

Somnade vid halv 4 inatt efter en riktigt trevlig kväll med vännerna. Började med middag hos Sanna som hon o Abbe fixat, riktigt gott! Jag drack vin o tyckte det var gott(!), har aldrig varit en vindrickare men rosévin var då min grej:) Jag var dock inte alls peppad på utgång eftersom vi skulle på Mollys o det var 18. Men hör o häpnad så hade jag det riktigt roligt! Dansade i princip hela kvällen, musiken var oväntat bra om man jämför med det brukar vara. Så jaa jag hade en väldigt bra kväll:) Har helt underbara vänner!

Mår faktiskt jäkligt bra idag, (lite seeg dock) o tänkte nu sätta mig på balkongen i solen o bara njuta av ledigheten:) Ska även försöka ta mig ut på en promenad senare hade jag tänkt.
Älskar att vara på bra humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0