Terry Evans


Måste bara ladda upp denna fina bild på mig, Magnolia o Sanna. Tagen av Elin förra helgen:)
Ni är så fina!:)


Ovanligt trött idag, o vad gjorde jag igår? I princip ingenting. Har iaf varit duktig idag o pluggat med en klasskompis. Har pluggat klart allt till imorgon, bara matte kvar. Men får ta det någon annan dag. Rätt så mycket plugg nu, men jag ska kämpa vidare:)

Idag har jag ringt på en brun hörnsoffa i skinn. Vi ska åka o titta på den imorgon kväll. Hoppas verkligen att den är fin, då ska den bli vår:) Då får vi skrota lillsoffan. Synd bara att den är skinn egentligen, vi har ju lillkatten som säkert kommer sätta sina klor i den:P Men ja, vi får lära henne att använda sitt katt träd istället.

Moster ringde idag o sa att Terry Evans kommer till Skellefteå i Maj. Så ja, nu är biljetter bokade till oss:D Ska bli jäkligt spännande men läskigt samtidigt. Ni som inte vet vem han är så är han med i "Det okända":)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0