Suurt.. Men är på bra humör ändå:)



Konstigt, varför är man alltid så trött på skolan o sen när man kommer hem då blir man pigg?:P Sjukt;)
Ja skola idag då, fick läxa till på Torsdag, ska nog göra bort lite ikväll redan med Idol.

Besök hos sjukgymnasten. Mina knän är överansträngda/inflammation. Så nu blir det att knapra Ipren i 14 dagar. Sedan återbesök. Försvinner värken då får jag börja träna benen igen lite smått med egen kroppsvikt o kunna ha mina danspass. Så länge värken finns kvar får jag bara träna överkropp o cykla utan motstånd eller simma. Känns surt... hjälper inte Ipren så ska jag få något starkare sen. Nu är det bara att hålla tummarna att värken försvinner fort!

Fixar middag o väntar på att mannen ska komma hem:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0