Stan med Magnolia:)


Linne, Gina Tricot 129:-
Midjeskärp, H&M 79,50:-


Hemstudie dag, älskar dom dagarna haha;) O än så länge har vi fått väldigt lätta uppgifter, så det är skönt:)
Så jag passade på att gå på stan med min fina vän Magnolia:) Det blev lite shopping o lunch på subway. Jag tycker att dom borde införskaffa tallrikar på Subway, man grisar ju som ett litet barn när man försöker äta dom där jätte mackorna. Köpte även nagellacksborttagning så nu är mina naglar fina igen:)

Hemma har det väl inte hänt så mycket. Har vilat, ätit middag, diskat, sett tv, pluggat o pratat med mammsen. Har sån lust att åka hem en sväng, men ja det får vänta ett tag, tyvärr. Kan ju inte missa utbildningen... Saknar familjen, djuren o Josefin o Linnéa. Känns som flera månader som jag var hemma senast. Var väl just över 1 månad sedan. Får se om jag får chansen att åka hem innan jul en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0