Sjukgymnast o styrkepass


Äcklig soja protein, får inte i mig det!

Dagen har gått lika fort som alltid. Skola till närmare klockan 15. Kom hem kort därefter o tog en skön powernap. Middag, kolla igenom cv o personligt brev som jag ska gå igenom på skolan imorgon o sist men inte minst så for jag o Christian till gymmet o körde lite styrka.

Körde endast 10 min på cykeln för att bli lite uppvärmd. Ingen belastning, tänkte på mina knän. Gick helt okej, förutom några låsningar i dom. Körde sedan styrka för mage/midja o rygg. Kunde även köra med mer vikt på en ryggövning (hantlar), det är lycka! Det går framåt, på just den övningen låg jag på endast 2 kg när jag började träna regelbundet för snart 11 månader sedan, nu ligger jag på 6kg. Tycker att det är fan bra med tanke på hur dåliga muskler jag hade innan:)

Ringde förövrigt o bokade tid hos sjukgymnasten idag. Fick tid först på Måndag kl 15.30. Ja jag får väl leva med värken tills dess. Den här gången ska jag inte gå därifrån om dom säger att jag ska knapra ipren o smörja med Voltaren T! Jag ska kräva att dom ska kolla upp exakt vad det är för problem i knäna.
Var tvungen att ställa in mina danspass idag pga det. Vill inte missa så mycket mer jobb så knäna måste bli bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0