Sista dagen på Friskvårds



Åhh igår var det min sista dag på gymkortet på Friskvårds. Kändes lite smått deppigt. Får ju träna på Hälsostudion eftersom jag jobbar där, men vet inte riktigt om jag trivs där på det gymmet. Känns som om det inte riktigt finns allt som jag vill ha. Men det blir väl att träna där ett tag nu o sedan se om jag ändå ska ha ett kort på friskvårds ändå. Känns ju bekvämt när utbildningen är vägg i vägg:P

Körde iallafall igår ben/rumpa o axlar. Pressade på för fullt! Men känner att jag tyvärr tappat lite muskelmassa efter att jag tränat rätt oregelbundet. Men nu har jag sänkt styrkedagarna till 3 dagar/vecka istället för 4. Kändes lite surt, men för att jag inte ska stressa ihjäl mig med allt så var det ett måste. Har ju även snart 2 kvällar med pass så det blir ju en hel del träning ändå:)

Idag har jag då en skön träningsvärk i hela kroppen, imorgon kommer det dock vara värre;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0