Igång hela dagen

Full rulle hela dagen, som vanligt alltså en vecko dag:)
Skola hela dagen, men vi fick börja en timma senare o sluta en timma tidigare, hur najs är inte det:) Imorgon gäller samma sak;)
Hann förbi frisören idag o bokade om min tid, så på fredag kl 15.45 ska jag klippa o färga håret. Ska bli så skönt:)
Efter skolan blev det att dansa i 2 o 1/2 timma med sanna:) O så passade jag på att testa hennes core pass. Guu så skönt! Jäklar vad det tog! Så jag kan då gissa att jag kommer att ha träningsvärk imorgon;)

Här hemma har jag hunnit laga middag, se idol o storstädat vardagsrummet, samtidigt:) Hur duktig är inte jag;)

Nu ska jag göra iordning mig för ännu en skoldag imorgon. Haha jag vet, har inte så mycket intressant att skriva nuförtiden, men sånt är livet:)

Kommentarer
Postat av: Rocio

Du är så duktig vännen! Stor kram till dig!

2011-09-06 @ 03:04:51
URL: http://rockio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0