I will complete each step I take...



Kämpig dag. Men med med fina vänner klarar man även en sån här dag! Även fast det fortfarande känns tungt...


Jag o Isabel har pratat tatueringar i princip hela skoldagen. Igår kom jag exakt på vad min andra tatuering ska vara. En fin och liten tatuering som självklart ska betyda mycket för mig. Så nu hoppas jag att Magnolia oxå är pepp så ringer vi o bokar tid till typ Januari:)

Min älskade Mormor fyller år idag. Ringde o grattade henne, så mysigt att få prata med henne:) Saknar Mormor o Morfar otroligt mycket. Ska åka o hälsa på dom så fort jag kan!

Vardagsrummet är nu ommöblerat o storstädat. Imorgon blir det att städa resten av lägenheten för då blir det besök o födelsedagsmiddag till kvällen. Ser fram emot det o hoppas att kvällen blir lyckad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0