Gårdagen

Nu har jag fått sova ordentligt o kan berätta lite om gårdagen som blev en väldigt bra dag:)
Vi hade fältupggift/hemstudier. Så var som typ ledig hela dagen:) Sköönt!
For till stan o mötte upp Magnolia. Blev lite shopping för hennes del o sedan så åt vi lunch på Tatung. Gott med lite thai mat:) Vi rullade i princip ut därifrån:P
Sedan vid 14 tiden kom Isabel o mötte upp oss, o ja då var det dags för henne o mig att fixa läxorna som skulle göras på stan. Vi fixade klart kassaarbete, så på Onsdag ska vi vara på Kicks 1 timma o lära oss kassan:) Vi fixade även fältuppgiften, gå in i en butik o se hur bemötandet är osv. O sist men inte minst så fixade vi praktik!:) Jag ska ha den som en plan B:)

Sen blev det då gymmet innan jag for hem. Hann inte vara hemma så mycket innnan Christian ville fara på Frikväll, 20% rabatt på dom flesta affärer i stan. Så vi hämtade upp Magnolia o jag handlade presenter till Christians 21års dag som är nästa vecka på söndag:)

Så ja en väldigt bra dag med underbara människor:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0