Sjuk



Hela gårkvällen låg jag framför tvn med troligtvis feber o åt glass.
Så idag sjukanmälde jag mig. Tur det, för här sitter jag o snorar o nyser. Skulle verkligen behöva en ordentlig nässpray istället för den saltlösningen jag har här hemma, den hjälper inte så mycket kan jag säga.
Men imorgon så måste jag till skolan. Iaf för att göra mitt säljsamtal. Så jag hoppas jag mår bättre då.

Jag har fått i mig min frukost o även hunnit prata med stora syrran. Ska nog sätta mig i soffan, slå igång tv:n o plugga en stund om huvudet tillåter det. Egentligen skulle jag bara vela lägga mig i sängen med godis o en bra film o sedan sova bort denna jäkla förkylning. Men nä, inge godis för mig, men kanske med glass istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0