På bra humör, en söndag!


Lilla Mira fick börja sin morgon med en god frukost, köpte ny burkmat till henne igår o det gillades. O sedan fick hon vara ute på balkongen o se på allt som händer där ute. Det älskar hon:D Lillgumman<3

Vaknade upp på bra humör idag, konstigt för att vara söndag:P
Blev inge öppet hus för mig idag, är fortfarande alldeles för förkyld för att träna. Fattar inte riktigt när denna förkylning tänkt lämna mig. Har varit sjuk i 5 dagar nu! Sjukt! Men imorgon då måste jag till utbildningen. Ska göra säljsamtalet som jag inte gjorde i fredags pga att jag var sjuk. Så jag hoppas verkligen att jag mår mycket bättre imorgon så att jag kan ta mig dit.

Idag blir det bara att ta det lugnt (exakt som jag gjort dom senaste 5 dagarna) o plugga, rätt mycket helst. Har iaf startat dagen med ett glas citronvatten o snart ska jag äta en god frukost:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0