Ny vinterjacka?



Fick sluta redan före kl 12 idag, skönt:) Gjorde bara våran redovisning idag, gick väl hyffsat. Men fick migrän just innan vi skulle börja redovisa så det var rätt jobbigt. Känns mycket bättre nu efter 2 st alvedon.
Var på stan med Ida en sväng sen. Köpte lunch, Gick till gina tricot o frågade vilken tid jag ska vara där på måndag osv:) Jag hoppas jag kommer trivas:) Då får ni komma o handla kläder från mig;)
Hittade en jätte fin vinterjacka på stan. La undan den o sitter nu o funderar om jag ska fara in till stan sen en sväng o köpa den efter jag pluggat o vilat lite. hmm, är som sugen. Den jackan jag har nu har jag haft i 3 år, känns som dags med lite förnyelse:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0